6 תשובות
לא ניראלי
את תצטרכי להשלים 30 שעות בכיתה י' אז טכנית כן. אבל עם המצב של הקורונה אף אחד לא באמת יכול להתנדב מחוץ לבית שלו אז כנראה שיוותרו לך.
4AM
חחח אני בכיתה י"ב ולא עשיתי מחוייבות אישית.
אבל אל תיקחי את זה כדוגמא אישית, יש בתי ספר שבאמת לא יביאו לך תעודת בגרות אם לא תעשי.
פשוט אני חושב שלשלי לא באמת יהיה אכםץ
לא ממש, עשיתי שעתיים בלחץ כתבו לי שסיימתי הכל
עכשיו ביא אפילו לא התחלתי אין לי בכלל זמן בין מתכונות וכל זה, הרוב לא התחילו
קחי את הזמן הכל טוב
יש קורונה זה יותר קשה השנה אבל את יכולה לשאול את המורה שלך איך עושים גם אני בכיתה י ואצלי אנחנו עושים התנדבות כל הכיתה מכינים עוגות ונותנים למי שאין לשבת עוזרים מצרחים מדברים עם קשישים ומדברים עם ילדים ביסודי בזום כל מיני
תעני על שאלות בטיק טק. אצלנו זה נחשב מחוייבות אישית.