5 תשובות
עדיף שתשאל את רופא המשפחה שלך
זה נורמאלי לגמרי, בלוטות טעם
שיש לך פטרייה או שאתה לא מצחצח טוב,לפעמים זה מעיד על בעיות בגרון,ממליצה ללכת לרופא. קיסז לאביו.
שאתה על סף מוות
קוראים לזה איפידייסיטס אלשנזרו
זה אומר בעצם שבגלל שאיזון המגנדל והכשנבל
הסתכמנו לך בגוף אז הלשון הפרישה ואזגופי
שזה נוזל מאוד ויסקוסי ולכן זה שם
תפנה לרופא הוא יגיד לך.