3 תשובות
שאלה שאני שואלת את עצמי על יום אבל אני בסדר עם לא להיות כזאת טובה, נותן לי עניין בחיים
לשלוט על עצמך
כןכן אני יודעת זה קשה
פשוט לספור 10 שניות לפני שאתה מגיב למשהו ורק אז תגיב בצורה מכבדת
כןכן אני יודעת זה קשה
פשוט לספור 10 שניות לפני שאתה מגיב למשהו ורק אז תגיב בצורה מכבדת
אני פשוט חושבת לעצמי מה זה יתן לי,ולמה להרוס לעצמי?
כי תמיד אני מרגישה ממש רע עם עצמי שאני צועקת וכועסת על אחרים,גם אם זה צודק וגם אם לא זה פשוט יוצא מגעיל מה שאני אומרת ואני מרגישה שזה ממש משפיע עליי.
אני בעיקר לומדת /מנסה ללמוד מהאח שלי.
יש לו שלוות נפש כזאת גם שאחותי מציקה ממש הוא לא צועק ולא מתעצבן.
תנסה לראות אנשים שהם יותר שלווים כאלו טתנסה לשאוף לשם.
אני גם קוראת ספרים שמדברים על עבודת המידות וזה ככ יפה.
למשל מסילת ישרים,אורחות צדיקים
טוב לנפש
כי תמיד אני מרגישה ממש רע עם עצמי שאני צועקת וכועסת על אחרים,גם אם זה צודק וגם אם לא זה פשוט יוצא מגעיל מה שאני אומרת ואני מרגישה שזה ממש משפיע עליי.
אני בעיקר לומדת /מנסה ללמוד מהאח שלי.
יש לו שלוות נפש כזאת גם שאחותי מציקה ממש הוא לא צועק ולא מתעצבן.
תנסה לראות אנשים שהם יותר שלווים כאלו טתנסה לשאוף לשם.
אני גם קוראת ספרים שמדברים על עבודת המידות וזה ככ יפה.
למשל מסילת ישרים,אורחות צדיקים
טוב לנפש
באותו הנושא: