4 תשובות
האמת שאני דווקא התחלתי עם חשמלית ואז עברתי לקלאסית
יש לי גיטרה cort 250 g והיא ממש טובה
היא לא למתקדמים מידיי ולא למתחילים מידיי
במקום טוב ביניהם
היא הגיטרה הראשונה שלי ואני עדיין מנגנת עליה
היא בצבע אדום ולבן אבל היא באה גם בכחול ולבן
היא עלתה לי בסביבות 1200
מגבר עלה בסביבות 800
מגבר של orange
יש בו מצב של קלין ודיסטורשן, יש בו גם טיונר
את יכולה לחבר אליו אפקטים
הוא בסביבות של 200 ואט (קצת יותר)
אם את גרה במרכז אז אני ממליצה לך ללכת למיוזיק סנטר בראשלצ
אחלה מקום
עובדים ממש נחמדים והם גם מתגמשים במחיר
והם גם ישמחו לייעץ לך
וחשוב לציין שיש להם מבחר די גדול שם אז בכללי זה אחלה מקום
יש לי גיטרה cort 250 g והיא ממש טובה
היא לא למתקדמים מידיי ולא למתחילים מידיי
במקום טוב ביניהם
היא הגיטרה הראשונה שלי ואני עדיין מנגנת עליה
היא בצבע אדום ולבן אבל היא באה גם בכחול ולבן
היא עלתה לי בסביבות 1200
מגבר עלה בסביבות 800
מגבר של orange
יש בו מצב של קלין ודיסטורשן, יש בו גם טיונר
את יכולה לחבר אליו אפקטים
הוא בסביבות של 200 ואט (קצת יותר)
אם את גרה במרכז אז אני ממליצה לך ללכת למיוזיק סנטר בראשלצ
אחלה מקום
עובדים ממש נחמדים והם גם מתגמשים במחיר
והם גם ישמחו לייעץ לך
וחשוב לציין שיש להם מבחר די גדול שם אז בכללי זה אחלה מקום
שואל השאלה:
וואו תודה אבל קצת מביך אותי ללכת לשם מרגיש כיאילו הם ישפטו אותי לא יודעת.... אני גם לא כל כך מבינה בדברים האלה אז....
תודה אבל אני אבדוק
וואו תודה אבל קצת מביך אותי ללכת לשם מרגיש כיאילו הם ישפטו אותי לא יודעת.... אני גם לא כל כך מבינה בדברים האלה אז....
תודה אבל אני אבדוק
חחח הכל בסדר אין לך מה להיוץ נבוכה, זאת העבודה שלהם, לתת שירות ולהסביר, עזבי שאלות סטיפס, לכי לחנות כלשהי עם מבחר גיטרות גדול (נגיג כלי זמר) תגידי את התקציב שלך והם יעזרו לך בהכל.
שואל השאלה:
תודהה :) אני אבדוק
תודהה :) אני אבדוק
באותו הנושא: