11 תשובות
יכול להיות שיהיה איזה משהו בקטנה אבל אין כל כך מה לעשות ואם תקחי לוטרינר אבל הוא לא מקיא ולא כלום אז אין מה לעשות אבל אם הוא מקיא זה טוב
תיקח אותו לוטרניר דחוף ותוודא שהוא לא גוסס(רק על השם שלי מגיע לי פרח)
קחי אותו לווטרינר
וטרינר. וחוץ מזה, זאת בעיה התנהגותית מאוד מסוכנת, מחר זה יכול להיות עוגת שוקולד או אוכל מסוכן אחר.
להתייעץ עם וטרינר טלפונית
להכין לו עוד אחד, כנראה זה טעים לו
סתם לול, אם הוא לא מתנהג מוזר או מציק לו אז הכל טוב אבל אם הוא מתחיל להחנק משהו כזה, לוטרינר
סתם לול, אם הוא לא מתנהג מוזר או מציק לו אז הכל טוב אבל אם הוא מתחיל להחנק משהו כזה, לוטרינר
עם יש בזה שוקולד זה מסוכן אבל תדברי עם הוטרינר ותקבעי את התור הכי קרוב מקווה שיהיה רק טוב!
, ותעדכני בהמשך.
, ותעדכני בהמשך.
קחי לוטרינר
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!! דיברנו אתמול עם וטרינר עדכון: הכלב שלי הקיא הבוקר, כנראה שזה טוב כי הוא הוציא את מה שלא טוב לא בגוף. כנראה שהיום אחרי צהריים נקח אותו לביקור אצל הוטרינר
תודה רבה לכולם!! דיברנו אתמול עם וטרינר עדכון: הכלב שלי הקיא הבוקר, כנראה שזה טוב כי הוא הוציא את מה שלא טוב לא בגוף. כנראה שהיום אחרי צהריים נקח אותו לביקור אצל הוטרינר
יופי אותו דבר עשיתי עם הכלבה שלי, שמחה לשמוע שהכל טוב.
שואל השאלה:
תודה רבה!! היא בסדר?
תודה רבה!! היא בסדר?
באותו הנושא: