8 תשובות
בסדר, אבל מה זה קשור?
לכל אחד יש את הצרות שלו
יש אחד שיראה במבחן אחד כסוף העולם, ויש מישהו אחר שהצרות שלו גדולות יותר
שואל השאלה:
כן אבל הם מה זה מגזימים
אנונימית
אני בטוחה שהיית יותר קטנה התלוננת גם כל אחד והדרגה שלו
סבבה אבל יש לי זמן עד לשם מה אסור לי להתלנון מה כואב לך
שואל השאלה:
כואב לי כי אני באמת לא מבינה על מה יש להתלונן
הלוואי שהייתי שוב בתיכון
דווקא לא התלוננתי.. איכשהו בתיכון הצלחתי למצוא זמן
אנונימית
זה שלמישהו אחר יותר גרוע לא אומר שלך לא גרוע. זה כמו לומר לעצמאים עכשיו שמאבדים את כל הכסף שלהם "תגיד תודה יש ילדים שאין להם גם מה לשתות אתה מגזים"
אני לא יודעת כי אני עדיין ביסודי
אבל בת דודה שלי תמיד אומרת לי את זה ואני אומרת לה ששלי יותר קשה משלה ואז היא מראה לי את שלה ואני אומרת שתודה שאני ביסודי
לכל אחד יש את הבעיות שלו,
ואת רמת המסוגלות והקושי שלו.
המבחנים של היותר קטנים ממך, נראים לך קלים
מן הסתם, כי את כבר למדת את זה.
אבל הם עדיין לומדים את זה, וזה קשה להם.
תתרכזי בלנסות לסיים את המשימות שלך, במקום
להתעצבן על הקשיים שלהם.