4 תשובות
את בוגרת ויש לך ערכים
ברור שזה טוב
זה טוב, זה קשה לך כי את לא מצליחה להתחבר לאנשים בגילך?
שואל השאלה:
גם קצת
אנונימית
אל תסתכלי על זה בתור משהו רע, זאת את אז תאהבי את זה בעצמך