16 תשובות
הטרילוגיה של סאם ריימי עם טובי מגוויר היא הטובה ביותר וטובי הוא הספיידרמן הכי טוב שקיים ואל תגידו אחרת מי שחושב אחרת לא מכיר אותו ולא גדל עליו!! וזה עצוב.
ספיידרמן המופלא דיי מיותר לדעתי
אני ראיתי את כל הספיידרמן הרגיל, ולפי דעתי, טום הולנד בהרבה יותר טוב(גם העובדה שהוא הבן אדם הכי קרוב לגיל 16 אבל עזוב) גם בתור שחקן משחק אחלה...
טובי אחלה והכל אבל העלילה אצלו לא הייתה משהו...
העלילה של סאם ריימי לא משהו? בן/בת כמה את/ה?
16, בן וזאת רק דעתי האישית
לטום הולנד יש את הקסם הזה שבאמת סוחף
אתה ילד שלא גדל על הספיידרמן הזה, עצוב לראות מה אתה חושב עליו ועוד יותר עצוב שאנשים שלא מכירים את טובי בכלל מעריצים את טום הולנד מבלי לדעת מה הסיפור ומי היה לפניו.
זו דעתך אין לי מה לעשות
מה זה קשור גדל/ לא גדל, ראיתי את הסרט כשהייתי דיי צעיר, זה לא מונע.
והיי, זאת דעתי.
אבל הכי טוב תקראי את הקומיקס, גם ספיידרוורס זה אחלה
קודם הטרילוגיה המקורית
אחר כך ספיידרמן המופלא את 1 ו2
ואחר כך ספיידרמן של הmcu ששמם
ספיידרמן השיבה הביתה
אחר כך ספיידרמן רחוק מהבית
ראיתי את כל הסרטים שיצאו, ספיידרמן של טובי וספיידרמן המופלא ממש גרמו לי לא לאהוב את הסיפור של ספיידרמן. אם זה בגלל המשחק או בגלל העלילה. רק כשראיתי את הספיידרמן של טום הולנד אני באמת ניקשרתי לדמות ולעלילה! גם זה היה הכי קרוב למה שסטן לי התכוון כשהוא יצר את ספיידרמן. ממליצה לך לראות רק את הסרטים של טום הולנד ושל mcu
שואל השאלה:
אוקיי תודה
לפי דעתי את צריכה לראות את שאר הסרטים של מארוול כדי להבין יותר טוב את הסרטים של טום הולנד בתור ספיידרמן.. אם ראית אותם כבר אז פשוט תראי לפי הסדר שהסרטים של ספיידרמן יצאו
אנונימית
סוף סוף שאלה רצינית.
היי, תתחילי לראות את טרילוגיית הסרטים של סאם ריימי, ספיידרמן 1 2002
ספיידרמן 2 2004
ספיידרמן 3 2007 ואז תמשיכי לthe amazing spiderman מ2012 ו2014 ואחר כך תגיעי לmcu
תראי ספיידרמן השיבה הביתה, מלחמת האין סוף, סוף המשחק, ספיידרמן רחוק מהבית