8 תשובות
אני לא אוהבת.
שואלים פה הרבה על אנימה כי יש פה הרבה שרואים ואוהבים אנימה.
שואלים פה הרבה על אנימה כי יש פה הרבה שרואים ואוהבים אנימה.
אותה סיבה שאת שאלת כי הם רוצים לשמוע אם אנחנו אוהבים אנימה או לא
אני לא אוהב אנימה הם קרינגים ומוזרים איכס ילדי אנימה לכו מפה
אני סבבה עם אנימה זה מיוחד ומצחיק , אנימה זה פשוט אחד מהנושאים הנפוצים פה
ילד יהזוי אתה מצטרף לכל שאלה ששואלים על אנימה ויורד על ילדים ועוד אומר לנו לעוף מפה
גם על פמיניסטיות
יא אדיוט
כי זה נהיה טרנד