7 תשובות
הפוך
כנ''ל.
זה התחיל מ-''יאי, יש חופש מבית ספר לכמה ימים'', והפך ל-''כבר כמעט שנה לא למדתי בצורה נורמלית''. זה סיוט.
זה התחיל מ-''יאי, יש חופש מבית ספר לכמה ימים'', והפך ל-''כבר כמעט שנה לא למדתי בצורה נורמלית''. זה סיוט.
בהתחלה זה היה נחמד כי היה אפשר ללמוד עם השמיכה ובבית ונוח אבל עכשיו זה מעיק ברמות, כבר אין כוח לקום מהמיטה
וואו ממש כן הסגר הזה עושה לי ממש רע פעם היה כיף
לא
כןן
יואוו כן גם אצלי ככה
באותו הנושא: