7 תשובות
אם אתם ביחד הוא כנראה אוהב אותך, והוא התאהב בך כי את מי שאת אז אין סיבה שלא תרגישי בנוח.
זה גם מגיע עם הזמן, לאט לאט אתם תרגישו חופשי אחד ליד השני ותלמדו יותר טוב אחד את השני
תדברי איתו על זה הוא חבר שלך והוא אוהב אות
תיהי כמה שיותר את
ותני לזמן לעשות את שלו
מה גם תראי מה גורם לך להרגיש לא בנוח
איתו
אני באמת חושבת שאם תמצאי את הבן אדם הנכון עבורך את תרגישי איתו בנוח כמובן שאם אתם רק חודש ביחד זה בסדר שעדיין יהיה מבוכה אבל בשביל לפתור רגעים כאלה את באמת צריכה להפתח קצת ולהבין שזה חבר שלך ואין שום דבר מביך במה שהולך או שלדבר איתו על מה שמפריע לך ותראי שזה ישתפר
מהממת קודם כל שמחה בשבילך!
דבר שני, להרגיש בנוח עם בן אדם לוקח זמן, ממש אל תלחיצי את עצמך.
לא ציינת אילו מצבים מביכים אותך, אבל תזכרי שהרבה מהמבוכה היא בראש שלך. אם תחליטי לא להיות מובכת ממשהו, את פשוט לא תהיי (עם קצת תרגול, בסוף עובד).
תכירי אותו יותר ויותר עם הזמן, אפילט תפתחי איתו את זה שאת מובכת, בטוחה שהוא גם מרגיש דברים כאלה ואחרים. אל תתביישי.
בהצלחה אהובה
מניסיון, הזמן גורם לקרבה, כ שתרגישי בטוחה איתו את גם תרגישי את ההתקרבות, לדבר להפתח ולא לפחד
N Y
שואל השאלה:
לא הרבה