7 תשובות
אם לא תנסה לעולם לא תדע
זה נהיה שטוח כזה, מה שמזכיר לי שהתקופה ארוכה שמתי סודה לשתייה במקום אבקת אפייה ולא הבנתי מה נסגר עם הטעם
הפנקייק לא פנקייק
יוצא פנקייק בלי אבקת אפייה
שואל השאלה:
זה משנה את הטעם?
לא חושבת
אולי זה יוצא פחות אוורירי אבל אוורירי זה למתנשאים
שואל השאלה:
תודה