18 תשובות
לא, זה מגיל 18.
לא זה לא לגיל שלך גם
אל תכנסי זה סתם חרא
זה ממש לא מגיל 18^
יש שמה ילדים בני 11 פלוס פשוט רצוי מגיל 16+ כי לצערנו יש שמה מלא סוטים
יצוצו לך זין מדי פעם או פדופילים.
תקשיבי אני נכנסתי עם חברה בפעם הראשונה שלי וגם לא כל כך רציתי ועל הפעם הראשונה מישהו הראה את ה.... שלו. מזעזע בעיניי. לא ממליצה בכלל להשתמש באפליקציה הזאת
,תראי אחותי את בדוק תראי שם דיקפיקים ועוד
יש שם אנשים לדבר אבל את כן תראי
שואל השאלה:
כי ראיתי מלא בטיקטוק שנכנסו אז אמרתי שאולי אני גם אנסה לראות מזה אבל אם אתם ממליצים שלא אני לא אעשה את זה
אל תכנסי לזה. ותמחיקי את הטיקשטות על הדרך. עצוב כל כך
כל מה שיש שם זה ילדות בנות 14 סקרניות וגברים בני 40 שמראים את הזין.
אם את רוצה לראות זין אני לא אעצור אותך אבל זה מה שאת הולכת לראות
הכרתי שם מלא אנשים...
לא כולם שם סוטים
אנונימית
תכנסי לאומיטיוי הרבה יותר טוב
חחח מתי אנשים יבינו שאני לא כותבת את הגיל האמיתי!!
וגם אם הייתי בת 13 אפשר להכיר אנשים בני 15 16 זה לא כל כך נורא
זה לא כאילו אני נפגשת איתם אני סך הכל מדברת איתם באינסטגרם סו פאקינג ווט
אנונימית
את בת 16 שמתחזה לבת 13? למה?
לא, זה רק מגיל 18
אם את מפחדת ולא בוגרת מספיק לדעתך אל תכנסי, אגב לא הכל שם דברים כאלה בין לבין יש גם אנשים סבבה חחח אבל אל תכנסי אם את מפחדת לראות דברים כאלה
הי יקרה ❤
זה מדהים שאת חושבת על זה ומתייעצת.. הרבה ילדות היו נכנסות ישר ומקבלות את כל הרע לפרצוף. לי אין, ואף פעם לא נכנסתי.. אבל אומר לפי מה שסיפרו והבנתי. אל תכנסי, מכמה סיבות... דבר ראשון יש שם כל כך הרבה הטרדות. כלומר, לפי מה שהבנתי, 80% ממי שתפגשי שם יעשה משהו מטריד בצורה גופנית. דבר שני, יש שם ילדים שרק מחפשים לרדת על אחרים ולקרוא להם "מכוערת, תראי איך את נראית..." וכו'.. ככה שזה סתם יכול להוריד לך את הבטחון ושתכחי מישהו מהם ברצינות ויהיו לזה השלכות לשאר החיים. דבר אחרון, את לא מפסידה שם כלום. בדרכ זה או נערים בני 17+- שמבקשים לראות גוף של בנות שיוצאות איתן בשיחה, או גברים שיבקשו את המספר שלך מבלי להכיר אותך אולי כדי להמשיך את המתיחות בטלפון שלך או כדי לנסות לקבוע איתך למרות שהם גדולים ממך בהרבה. ויש גם, ילדים שהם סתם משועממים ומחפשים להעביר את הזמן. שזה הכי בסדר אם יוצא אחד כזה.. אבל גם במקרה הזה את לא תקבלי תועלת לחיים. עדיף לחלוטין לראות סדרה באנגלית בזמן הזה, שגם אם לא תלמדי מהסדרה יותר מדי תוכן חינוכי, לפחות תלמדי כמה מילים באנגלית. לעומת באומגל שלא תלמדי כלום. מקווה שעזרתיצלך לסדר את המחשבות בקשר לזה, מקווה שלא תכנסי אבל בכל מקרה לילה טוב❤