8 תשובות
את לא צריכה לדאוג מזה.
אחותי עכשיו בת 23 ורק עכשיו יש לה חבר ראשון (כאילו רק מהשבוע האחרון), יש לך המון זמן לפני שזה יתחיל להיות בעייתי.
איך את משיגה מישהו? את לא.
זה לא מרדף, וזה לא בריא לך החיפוש הזה אחרי גבר מסוים.
את צריכה להתמקד בעצמך ולממש את עצמך כמה שיותר, לא לחשוב על איך להיות מושכת בעיניי גברים.
תהיה נשיקה ויהיה גם חבר, אבל זה יבוא כשזה יבוא, אם תמשיכי לרדוף אחרי זה את רק תתרחקי מזה.
וואי אני בת 18 ומרגישה כמוך
גם אני, 16 אגב

אל תדאגי יהיה בסדר, זה יבוא כשהכי לא תיהי מוכנה

אל תחפשי את זה
שואל השאלה:
15
אנונימית
בת כמה את?
את מרגישה ככה רק בגלל שאת מושפעת מהסביבה שלך. את עוד צעירה ויש לך את כל החיים לפנייך, יהיו לך עוד את כל החיים למצוא חבר שבאמת תאהבי.
אין לך מה למהר, הכול יהיה טוב ואם תישארי את ולא תשתני אין לי ספק שלא יהיה מישהו שירצה אותך. למעשה, יכול להיות שיש בנים שאוהבים אותך אך הם מתביישים להגיד לך. אז נסי לתת הרגשה שאת לא מישהי שצריך להתבייש ממנה.
בנוסף, אל תשווי את עצמך לחברות שלך.
מניסיון, השוואות של עצמך עם אחרים (לא רק בעניין הזוגיות) תמיד עלולות רק להוריד אותך וחבל.
בהצלחה!
כל גבר באתר יסכים להיות הנשיקה הראשונה שלך...
את רואה את עצמך כמכוערת?