6 תשובות
כמובן
שלא
יעני אלאור אזריה סטייל?
כן, כי אני יודעת שסביר להניח שהמדינה לא באמת תעניש אותו בהתאם לפשעים שלו ויהיה סיכוי גבוה לשחרורו ואני תומכת בעונש מוות למחבלים, וגם ככה אף אחד לא יוכל להוכיח שרצחתי אותו אחרי שהוא היה מנוטרל כי אני מניחה שהיינו לבד בסיטואציה הזו.
חד משמעית קודם יורה ואז שואל שאלות
ממש ממש לא
כל עוד הוא לא מהווה סכנה לאף אחד, וזה לא למטרת הגנה- אין סיבה לפגוע.
מאמינה שלא הייתי מצליחה לזוז בכלל ואם כן הייתי כנראה מתעסקת בחבר שלי ופחות במחבל