8 תשובות
לא...
לא חושבת שזה טוב כל כך אבל אלה גם המיונים שלי פחות או יותר
אני לא אופטימית,
אבל עם עקשנות ומוטיבציה להשתפר יכול להיות שזה אפשרי
אבל עם עקשנות ומוטיבציה להשתפר יכול להיות שזה אפשרי
באיזה כיתה את?....
כפרה עלייך לא... ציונים לא טובים. תשקיעי במחצית הזאת סומך עלייך
למה יש לי תחושה שזה לא אמיתי
לא. את צריכה בהחלט להשתפר.
יש לך סיכוי אולי להיות מוכרת בשוק
אנונימי
באותו הנושא: