7 תשובות
כדי למצוא את a ו- b
תציב 0 ב-x (בפונקציות הנכונות)
האחד שעולה זה האחד עם מקדם חיובי.
האחד שיורד זה האחד עם מקדם שלילי.
כדי למצוא את c ו- d
תציב 0 ב-y (בפונקציות המתאימות)

וכדי למצןא את e תשווה בין שני הפונקציות
e זאת נקודת החיתוך עם שני הגרפים אז תשווה x-3=-2x+9, תמצא את x ותציב את הx באחת הפונקציות כדי למצוא את y.

b זאת נקודת החיתוך עם ציר הy של גרף 1 אז תציב x=0 בפונקציה של גרף 1 ותמצא את y

d נק' חיתוך של גרף 2 עם ציר הx אז תציב y=0 בפונקציה של גרף 2

c נק' חיתוך עם ציר x של גרף 1 אז תציב y=0 בפונקציה של גרף 1

a נק' חיתוך עם ציר הy של גרף 2 ולכן צריך להציב x=0 בפונקציה של גרף 2

בהצלחה
שואל השאלה:
איך אני מציב x = 0 בתוך התרגיל אני עושה נגיד 2*0?
אנונימי
(a=(0,9 (נקודת החיתוך עם הפונקציה הראשונה)

(b=(0,-3 (נקודת החיתוך עם הפונקציה השניה)

(c=(3,0 (מציבים את y ב0)

(d=(3,0 (מציבים את y ב0)

(e=(4,1 (משווים בין 2 המשוואת, פותרים ומקבלים את x ואח"כ מציבים את הx שקיבלנו ומוצאים את y)

לא לגמרי בטוחה שפתרתי נכון אבל זה מה שצריך לעשות
בהצלחה :)
^^אם אתה רוצה להציב x=0, תציב את ה0 איפה שיש x בפונקציה