13 תשובות
תלוי מה את עושה בצבא
אנונימי
שואל השאלה:
תומכל
אנונימית
תלוי במצב הסוציו אקונומי שלך
15 אלף ומעלה
בשבילי גם 10 שקל זה הרבה
זה לא קרבי נכון?
תומכל זו תומכת לחימה מוזריקו.
וזה תלוי, את בצבא אז זה העיקר שיהיה משהו.
צריכה להיות לפחות עם 1000+ בצד לדעתי.
את אמור לקבל כל חודש בערך 1200 שקל אם את תומכת קרב
אנונימי
כן, אבל בצבא זה מתבזבז כמו מים.
יש לי חבר בונקר קמצן שיש לו 100 אלף בבנק
הוא חוסך מגיל קטן
אנונימי
בטח חוסך לתואר, שיתן לו להרוויח כמה אלפי שקלים בודדים מעל המינימום או לדירה עם שלושה חדרים בקריית מלאכי.
ברצינות כרגע... אין סיבה להיות בונקר, אבל גם לא בזבזן.
מעל 20,000
אנונימי
שואל השאלה:
אז אם יש לי 85,000 מכל השנים שעבדתי עד הצבא זה נחשב מעולה, לא ?
אנונימית