5 תשובות
זה החייל הכי טוב וברמה גבוה
אפשר להיות שם בהרבה דברים
אפשר להיות שם בהרבה דברים
לוחמת הגנה אווירית זה חייל ברמה גבוהה שעוסקים גם בין היתר בכיפת ברזל
חחח באמת שהצחקתם.
רואים כמה שאתם לא מבינים. זה לא חיל, זה מערך בתוך זרוע האוויר.
לשואלת- קרבי לייט, תנאים פח, חשיבות אדירה, אבל באמת אדירה, אבל תנאים פח.
רואים כמה שאתם לא מבינים. זה לא חיל, זה מערך בתוך זרוע האוויר.
לשואלת- קרבי לייט, תנאים פח, חשיבות אדירה, אבל באמת אדירה, אבל תנאים פח.
שואל השאלה:
איזה תפקיד כדאי לי לבקש מהם ?
איזה תפקיד כדאי לי לבקש מהם ?
אנונימית
כשאת בהגנה אווירית (אחרי שסיימת את הטירונות), יש לך שתי אופציות.
1. לצאת לקורס מיירטים.
2. לצאת לקורס מפקדים.
ואם את יוצאת לקורס מיירטים, את תוצבי באחת מהמערכות: חץ, כיפת ברזל, טילי פטריוט.
ואם את יוצאת לקורס מפקדים, את תצאי לפיקוד בגדוד שיימשך חודשיים וחצי, ואחרי זה אם תרגישי שאת רוצה להתקדם בפיקוד, תוכלי לבקש לצאת לקצונה. ואחרי ארבעה חודשים, את תקבלי דרגה, ותחזרי לסוללה בתור קצינה.
ובזמן מלחמה, יש לכם מגורים ניידים. זאת אומרת שיש לכם חדרים עמידים באמצע שום מקום.
אני ממליץ לך לבקש לצאת לקורס מיירטים.
1. לצאת לקורס מיירטים.
2. לצאת לקורס מפקדים.
ואם את יוצאת לקורס מיירטים, את תוצבי באחת מהמערכות: חץ, כיפת ברזל, טילי פטריוט.
ואם את יוצאת לקורס מפקדים, את תצאי לפיקוד בגדוד שיימשך חודשיים וחצי, ואחרי זה אם תרגישי שאת רוצה להתקדם בפיקוד, תוכלי לבקש לצאת לקצונה. ואחרי ארבעה חודשים, את תקבלי דרגה, ותחזרי לסוללה בתור קצינה.
ובזמן מלחמה, יש לכם מגורים ניידים. זאת אומרת שיש לכם חדרים עמידים באמצע שום מקום.
אני ממליץ לך לבקש לצאת לקורס מיירטים.
באותו הנושא: