10 תשובות
לדעתי 40 זה תת משקל.
40.4 בכללי
אבל זה משקל מאוד נמוך ממליצה לפחות 45
יש מחשבון שאת מכניסה את הגיל שלך את הגובה והמשקל והוא בודק האם את במשקל התקין, את יכולה במקום להכניס את המשקל שלך להכניס משקל יותר נמוך וככה תראי מה נקרא בגדר תקין והכי נמוך שאפשר לרדת
תתיעצי עם רופאה/ עם תזונאית אל תשאלי פה
שואל השאלה:
אני עשיתי במחשבון ויצא לי בכללית 41 הכי נמוך ובמחשבון אחר 46 הכי נמוך לכן שאלתי פה כי בכל מחשבון זאת תשובה אחרת
אנונימית
אני נגיד בגובה שלך רק בת יותר קטנה בשנה ולפי מה שהבנתי גיל פחות משנה אלא גובה, אז אני יודעת שמתחת ל40 זה תת משקל ממש, אבל בעיקרון לא כדאי להגיע למתחת ל43 כי זה גם כבר תת משקל
הכי טוב בסביבות 50-55 אבל בעיקרון 45-60 כזה
שואל השאלה:
אם מעל ל40 זה לא תת משקל אז איך 15 קילו יותר זה יותר טוב? לא עדיף להיות 44 כזה ארבע קילו מעל?
אנונימית
הכי טוב להיות באמצע
אל תחפשי כמה הכי נמוך אפשר
זה לא יותר טוב יותר נמוך
באמת שאף אחד לא ישים לב להבדל אם תיהי 44 או 47 ו47 יהיה הרבה יותר בריא
מה המשקל שלך? אני יגיד לך אם זה טוב
שואל השאלה:
אני אשים לב ושוקלת בערך 51
אנונימית
המשקל שלך מעולה את נחשבת לרזה אבל לא יותר מדי