32 תשובות
אין לך וי כחול
שואל השאלה:
איך עושים
איך עושים
אנונימית
בהגדרות
אבל זה יסדר את זה רק מהסטטוס הבא
אבל זה יסדר את זה רק מהסטטוס הבא
זה בהגדרות
חחיחחח מי משתמש בסטטוס בווצאפ?
(סורי פשוט שחכתי שזה קיים)
(סורי פשוט שחכתי שזה קיים)
אנונימית
אבל כנראה שינית משהו בהגדרות
אנונימית
הגדרות
שכחתי*
שואל השאלה:
היה לי כבר אישורי קריאה
היה לי כבר אישורי קריאה
אנונימית
שואל השאלה:
והסטטוס היה שכל אנשי הקשר יראו אז לא מבינה מה הבעיה פה נו פאק
והסטטוס היה שכל אנשי הקשר יראו אז לא מבינה מה הבעיה פה נו פאק
אנונימית
אוליי יש עדכון
שואל השאלה:
באמת יש עדכון
באמת יש עדכון
אנונימית
זה הסתדר?
שואל השאלה:
אוקי עדכנתי
מתברר שאין לי וי כחול ואין לי מושג למה כי בהגדרות מופיע לי שכן יש לי וי כחול
אוקי עדכנתי
מתברר שאין לי וי כחול ואין לי מושג למה כי בהגדרות מופיע לי שכן יש לי וי כחול
אנונימית
שואל השאלה:
הלו אנשים?? עזרה קצת?!
הלו אנשים?? עזרה קצת?!
אנונימית
תנסי לכבות את הוי ולהחזיר אם זה לא עובד תעשי ריסטרט לטלפון
שואל השאלה:
איך עושים ריסטרט
איך עושים ריסטרט
אנונימית
איזה טלפון יש לך?
שואל השאלה:
אייפון
אייפון
אנונימית
לרוב זה לחיצה ארוכה על הכפתור הקטן בצד של הטלפון ואז יהיה סימן של ריסטרט
או במילים אחרות ריסטרט זה אתחול
שואל השאלה:
?
?
אנונימית
תקשיבי גם לי קורה בעיות בווטצפ אבל עם הקול
ויש לי אייפון כנראה יש בעיות
ויש לי אייפון כנראה יש בעיות
שואל השאלה:
לעשות איפוס הגדרות עדכונים?
לעשות איפוס הגדרות עדכונים?
אנונימית
תנסי לעדכן גרסה
שואל השאלה:
זה לא רק הבעיה היחידה שיש לי.
גם הנראה לאחרונה של כמה אנשים בווצאפ שלי זה מראה לי שהם מתחברו לאחרונה לפני כמה ימים ואני רואה שהם החליפו סטטוס אתמול בכלל משמע הם היו מחוברים היום וזה לא יראה
זה לא רק הבעיה היחידה שיש לי.
גם הנראה לאחרונה של כמה אנשים בווצאפ שלי זה מראה לי שהם מתחברו לאחרונה לפני כמה ימים ואני רואה שהם החליפו סטטוס אתמול בכלל משמע הם היו מחוברים היום וזה לא יראה
אנונימית
שואל השאלה:
עדכנתי גרסה כבר
עדכנתי גרסה כבר
אנונימית
גם לך קורה שאת מפעילה הקלטה ופתאום שומעןם נמוך אז את צריכה לכבות תטלפטן עד שזה מסתסדר
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אמחק את הווצאפ ואז יוריד מחדש מה יקרה? זה ימחק לי צאטים או לא?
אם אני אמחק את הווצאפ ואז יוריד מחדש מה יקרה? זה ימחק לי צאטים או לא?
אנונימית
אני חושסת שיש להם בעיה בווטצפ צריך להגיד את זה אל תמחקי כלום כי זה גם אצלי ככה זה כבר חודשיים אצלי וניסיתי למחוק
עריכה : מסתבר שיש אצלי עידכון גירסה לווטצפ עידכנתי הלוואי יעבוד
עריכה : מסתבר שיש אצלי עידכון גירסה לווטצפ עידכנתי הלוואי יעבוד
את יכולה למחוק, אבל שימי לב שעשית גיבוי לצ'אטים לפני.
באותו הנושא: