7 תשובות
לדעתי תקחי אותו לשיחה. תדברי איתו הכי כנה ותסבירי לו מה את מרגישה.
תבדקי אם עובר עליו משהו כי אולי זה המצב.
תבדקי אם עובר עליו משהו כי אולי זה המצב.
תסבירי לו לפני כמה שזה פוגע בך.
זה לא לגיטימי לדעתי
ממליצה להיפרד.
ממליצה להיפרד.
שואל השאלה:
תותי האתרוג^
דיברתי איתו על זה לא פעם אחת ולא פעמיים..
אני יכולה להבין שהיא חברה קרובה שלו אבל מהצד שלי זה לא נעים..
לא נעים לראות אותם קרובים וצמודים אחד לשני מולי..
תותי האתרוג^
דיברתי איתו על זה לא פעם אחת ולא פעמיים..
אני יכולה להבין שהיא חברה קרובה שלו אבל מהצד שלי זה לא נעים..
לא נעים לראות אותם קרובים וצמודים אחד לשני מולי..
אנונימית
לא אל תיפרדי ממנו תנסי לדבר איתו אולי יש משהו מאחורי זה
זה לא סבבה, תדברי איתו על זה
מה להיפרד ווטאפק.
היא חברה הכי טובה שלו אפשר להבין, פשוט תגידי לו שאת מרגישה שהוא לא שם עליך ככ והוא יבין.
היא חברה הכי טובה שלו אפשר להבין, פשוט תגידי לו שאת מרגישה שהוא לא שם עליך ככ והוא יבין.
באותו הנושא: