6 תשובות
אויש מבאס.. תדברי איתו ותשאלי אותו מה הסיפור שלו ואם הוא לא רוצה שתכירי אותה
שואל השאלה:
תאמיני לי שכל פעם ביקשתי ממנו וכל פעם שאלתי אותו
תאמיני לי שכל פעם ביקשתי ממנו וכל פעם שאלתי אותו
הכי מבאס. תנסי לדבר איתו, יכול להיות שהחברה שלו לא מרגישה בנוח לידך כי את ממש קרובה אליו (לפי מה שהבנתי)
שואל השאלה:
היא לא מכירה אותי אולי פעם אחת ראתה אותי איתו באוטו
היא לא מכירה אותי אולי פעם אחת ראתה אותי איתו באוטו
כן אבל קחי בחשבון שאת מכירה אותו יותר זמן ואת ממש קרובה אלייך, יכול להיות שהיא מפחדת שלא תאהבי אותה ואז הוא יפרד ממנה או שהיא פשוט מקנאה בקרבה ביניכם כי הם לא יוצאים כלכך הרבה זמן... בגדול אל תעלבי מזה, אני בטוחה שאין לו כוונה רעה לפגוע בך ושהכל יהיה בסדר ביניכם
שואל השאלה:
לא נעלבתי או משהו פשוט לא מבינה מה הבעיה מה אני נושכת?
לא נעלבתי או משהו פשוט לא מבינה מה הבעיה מה אני נושכת?
באותו הנושא: