5 תשובות
במתנה, ב00:00 זה מתלהב מדי...
ב0:00
זה הכי כיף לקבל הודעה בשעה כזאת
זה הכי כיף לקבל הודעה בשעה כזאת
גם וגם למה לא
ב12:00
ויא, גם לליהיא (תקראו את הביו שלי, בבקשה.) יש יומולדת ב5.2
ויא, גם לליהיא (תקראו את הביו שלי, בבקשה.) יש יומולדת ב5.2
עכשיו
ככה אני עושה בכל אופן
ככה אני עושה בכל אופן
באותו הנושא: