11 תשובות
כן זה שווה אבל תזכור שאתה צריך תמיד לדאוג לצרכים שלהם
כן זאת חיה קטנה שלא עושה הרבה רעש ובלאגן
זה חמוד, אבל המון פרווה וקקי


nopi$
תרתי משמע חחח
לא ממש... אם לא מנקים פעם בשבוע הכל קקי, הוא כל היום בכלוב מסכן ועם הזמן כבר לא מתלהבים והוא נשאר שם וזהו... זה לא שווה את הטרחה, כסף וזמן שלא לדבר שאני מרחמת על הארנב

(אני אוהבת ארנבים אבל אני אומרת את האמת... אם אין מקום גדול מקום ומרווח בחצר שהוא יכול לחיות בו בבטחה זה ממש חבל...)
שואל השאלה:
לא אני כאילו יש לי גדר כלבים שהיא ממש ענקית חשבתי לשים אותו שם ואני כמובן אשחרר אותו מתישהו מן הסתם(?)
כן. אבל רק אם אתם באמת מבינים את המשמעות יודעים את הטרחה מוכנים להשקיע לכמה שנים הקרובות, מעולה. תאמצו. אם לא? אל.
לדעתי כע
אם את/ה מתכנן/ת לשים את הארנב בחצר את/ה צריך/ה לשים רשת מפרידה מעל (שיהיה לו כמו חדר כזה בטבע...) אחרת יצודו אותו או שהוא יברח
את באמת חייבת לשקול את זה כי זה אחריות נורא גדולה,אנשים חושבים שארנב חייה של כלוב אבל לא צריך לשחרר אותם חופשי כמו כלב או לקנות גדר שההיה לו שטח מורכב ולהוציא אותו הרבה,וטיפ מאוד חשוב תוודי שהארנב\ת מסורס\מעוקר.
כן ברור
כןכןכןן חיה חמודהה
אימלה אהבת חיי
עריכה: חחחחחחחחח מהה הוא אכל לך את הקלמרר? אני מתה