12 תשובות
אני חושבת שהאפליקציה הזאת לא תעזור לך...
הייתי בטיפול פסיכולוגי שנתיים... מאוד עזר לי
ממליצה לך לנסות, זה כיף לדעת שיש בן אדם שמקשיב לך ועוזר לך באופן מקצועי.
שואל השאלה:
אני אצל פסיכולוגית כבר חצי שנה, זה לא עוזר.. היא לא עוזרת לי.
אנונימית
אולי תעברי פסיכולוגית?
לדברים כאלו לוקח זמן... זה טיפול רגשי
עברתי 4 פסיכולוגים עד שמצאתי את מי שהכי עוזרת לי
שואל השאלה:
הבעיה היא שאני מרגישה שאם אני אעבור פסיכולוגית ההורים שלי יכעסו עלי על כל הכסף שהם שילמו לה..
אני לא יודעת מה לעשות.
אנונימית
לדבר איתם על זה.
זה רגשות. לא משחקים.
על דבר כזה שווה להוציא כסף.
למה את כל כך רעה לעצמך? את יודעת שכל המחשבות שלנו הן סתם דיבורים? תפרידי את עצמך מהמחשבות שלך, את לא חייבת להקשיב להן ואת בטח שלא חייבת להאמין להן. יש לך הוכחה שאת הכי גרועה? איך בכלל מודדים כזה דבר? אם אין לך הוכחה, למה את מתייחסת למחשבה הזאת בתור אמת? כל מחשבה שאת מעודדת רק נהיית גדולה יותר ויותר.
אם היית חושבת "אני טובה מספיק כמו שאני." אז לאט לאט היית מאמינה בזה, את מבינה מה אני אומרת? תמיד יהיו יותר טובים ממך אך זה לא אומר שאת בעצמך לא טובה ואף ניסיון הוא לא לחינם, כי מכל ניסיון לומדים.
אבל הצעד הראשון שלך הוא קודם כל להתייחס לעצמך בכבוד ובחיוביות, אחרת את תמיד תרגישי ככה.
שואל השאלה:
אני תמיד ניסיתי להתייחס לעצמי בצורה טובה ולאהוב את עצמי אבל לא האמנתי לזה, עדיין שנאתי את עצמי.. כבר מגיל קטן.
וזה תמיד היה ככה, והכל התחיל בגלל שתמיד התעלמו ממני בבית הספר וזה גרם לי לתחושה שאני לא מספיק טובה בשבילם ואז זה גדל וגדל עוד ועוד והגעתי למצב הזה.
וכל זה קרה רק כי נתקעתי בסביבה שלא מתאימה לי.
אנונימית
איזה אנשים רעים, אבל אם בן אדם מתעלם ממך זה אומר יותר עליו מאשר עלייך.
האמת שרוב ההתנהגויות שאנשים מבצעים אומרות יותר עליהם.
(אני בטח מה זה לא עוזרת..)
את לא יכולה לשנות את העבר, אבל את יכולה להביט קדימה. עכשיו יש כאלה שאת יותר מתחברת אליהם? יש דברים שאת אוהבת לעשות (את לא חייבת להיות טובה בהם)?
שואל השאלה:
יש לי שתי חברות שאני מתחברת אליהן, אבל אני מרגישה שהן לא מספיק מבינות אותי לא מספיק יודעות עלי דברים, וקשה לי להשלים את הפערים האלה כי אני יודעת שהן פשוט לא מבינות אותי מספיק
אנונימית
את פתוחה איתן או שאת מנסה לדבר איתן ככה שהן יהיו מרוצות כי יש לך פחד לאבד את הקשר?
שואל השאלה:
אני לא פתוחה איתן לגמרי, קשה לי להגיד או לספר את כל הדברים שאני רוצה להגיד ולספר כי פעם אני נפגעתי בגלל דברים כאלה שאמרתי לאנשים הקרובים אליי
אנונימית
לגמרי מבינה אותך, אלה דברים שזקוקים לזמן