6 תשובות
תאמת שכן
לא.
אנונימית
לא .
היא שחקנית
מתישהו המשחק יתפוצץ לה בפנים והיא תחזור להיראות כמו סמרטוט
כמה אפשר להעמיד פנים
אנונימית
לא.. כי היא קצת עפה על עצמה היא שוכחת שהיא בעצמה חיילת ובתאכלס של התאכלס אם היא מפקדת היא צריכה לשמש דוגמה בהקשר לשמירות
לא....
היא מקבלת ימי חופשה וכל יום היא תצטרך להחזיר למדינה על זה שהיא לא באה לצבא בכלל
לא היא מגזימה
בגלל מפקדים כאלה חיילים סובלים שנתיים בשירות
צריך טיפה אנושיות והבנה
אנונימית