6 תשובות
להקיא (?)
אנונימית
להקיא ניראלי
שתי קצת מים אם התחושה לא עוברת תנסי להקיא אם זה צורך עז
ללכת לשבת עד שזה ירד ויצא בפיפי לא להקיאא
שואל השאלה:
כן להקיא לא יודעת למה פעם ראשונה שזה קורה לי
כן להקיא לא יודעת למה פעם ראשונה שזה קורה לי
אנונימית
להקיא, אחרת את סתם תקומי באמצע הלילה להקיא אז אם כבר עדיף עכשיו, אחר כך תשטפי פנים ולכי לישון
תרגישי טוב :)
תרגישי טוב :)
באותו הנושא: