8 תשובות
כן, לפעמים גם אני רואה את זה.
זה התחיל בחודשים האחרונים וזה עצוב פעם היה מקום יותר טוב
חד משמעית
זה תמיד היה ככה, זה לא חדש. בשנה האחרונה האתר אכן הפך ליותר רעיל אבל לא בהבדל שנראה לעין.
כן צודקת...
להתעלם :)
לצערי את צודקת קרה לי פעם ודפקו לי שאני בת 14 ולא מבינה כלום וזה ממש העציב אותי כי באמת פרקתי משהו מלידה ._.
אנונימית
חד משמעית כן