6 תשובות
לא הייתי קוראת לעזה מדינה
למה צריך את מדינת ישראל אם יש את כפר סבא??
שואל השאלה:
עזה היא דווקא שטח מכובד שנראה בכבוד על המפה.
עזה היא דווקא שטח מכובד שנראה בכבוד על המפה.
אנונימי
שואל השאלה:
עמית
חחח יא מלך
עמית
חחח יא מלך
אנונימי
לא שאני מסכימה איתם אבל שטח לא מספיק לעם כדי להגן על עצמו ולנהל את עצמו בכבוד. צריך צבא רשמי, מוסדות רשמיים, היכולת לקבל החלטות עבור עצמם ועוד כל מיני דברים שמאפיינים מדינה וזה מה שהם רוצים כי נכון לעכשיו הם בשליטה שלנו. אבל כן מקווה שלא תהיה להם אף פעם זה יהיה נורא עבורנו
אנונימית
עזה היא לא מדינה, היא כיום השטח הצפוף ביותר שיש על פני כדורה"א ואתה עוד רוצה להכניס לשם את כל תושבי הרשות הפלסטינית?
אתה מבין שזה פיזית לא אפשרי?
חוץ מזה: "עזה היא דווקא שטח מכובד שנראה בכבוד על המפה"
מה אחי?
כל שטח רצועת עזה גדול מתל אביב בארבעה קילומטרים רבועים בדיוק, לאיזה שטח מכובד בדיוק אתה מתכוון?
הפלסטינים שגרים בגדה ובעזה הם ביחד 4.7 מליון אנשים.
אתה חושב שזה הגיוני לנסות לדחוס חצי מתושבי מדינת ישראל לתוך שטח תל אביב?
אתה מבין שזה פיזית לא אפשרי?
חוץ מזה: "עזה היא דווקא שטח מכובד שנראה בכבוד על המפה"
מה אחי?
כל שטח רצועת עזה גדול מתל אביב בארבעה קילומטרים רבועים בדיוק, לאיזה שטח מכובד בדיוק אתה מתכוון?
הפלסטינים שגרים בגדה ובעזה הם ביחד 4.7 מליון אנשים.
אתה חושב שזה הגיוני לנסות לדחוס חצי מתושבי מדינת ישראל לתוך שטח תל אביב?
אנונימית
באותו הנושא: