12 תשובות
החינוך שגדלתי אליו
נולדתי לתוך זה ואני פשוט מאמינה
נולדתי לזה
ואני לא דתייה
ואני לא דתייה
כי ברור לי שלא ייתכן שהעולם נותר בעצמו, וכל סימני החכמה מראים על כך שיש מי שברא אותו. המשפחה לא דתייה.
אנונימי
אני דתי מלידה, אבל בחרתי להאמין מתוך זה שחקרתי את האמונה שלי.
גם נולדתי לזה וגם כי יש לי מספיק הוכחות, וההוכחה העיקרית היא איך שהעולם בנוי , כל כך הרבה חכמה קיימת בבריאה "מבשרי אחזה אלו-ה".
מהזתומרת "מה גורם לכם"?
אני פשוט מאמינה, זה לא שאיזה חומר אפל דוחף אותי לזה... לא הבנתי מה את מצפה שנענה0_0
אני פשוט מאמינה, זה לא שאיזה חומר אפל דוחף אותי לזה... לא הבנתי מה את מצפה שנענה0_0
לא, נולדתי למשפחה חילונית לא מאמינה. הסקרנות שלי הובילה אותי ללמידה על הנושא. חקרתי הרבה והגעתי למה שהגעתי. בכל מקרה, בפשוטות - אין לי סיבה לא להאמין.
אממ לא יודעת בדיוק מה אבל שמתי לב שהרבה פעמים הולך לי בדברים למרות שחשבתי שלא ואני מרגישה לפעמים שכאילו הוא עוזר לי איתם כמה שאפשר
נולדתי לזה, ובחרתי להמשיך עם זה.
תסתכלי על פלאי הבריאה ותביני.
תסתכלי על פלאי הבריאה ותביני.
כן, זה החינוך שקיבלתי ולזה גדלתי
אני גם מאמינה בכללי שיש מישהו למעלה, בלי קשר למשפחה שלי
אני גם מאמינה בכללי שיש מישהו למעלה, בלי קשר למשפחה שלי
קודם כל זה שנולדתי לתוך זה.
אחר כך כשהתבגרתי הבנתי איזה מתנה יש לי בידיים.
התחלתי לחקור ולחפש את האלוקים בתוכי.
זה חלק ממני..
אחר כך כשהתבגרתי הבנתי איזה מתנה יש לי בידיים.
התחלתי לחקור ולחפש את האלוקים בתוכי.
זה חלק ממני..
באותו הנושא: