10 תשובות
1: לא להשתנות בשביל אחרים
אין לזה כל כך עצות
כי זה מתקשר לאופי ולרוב קשה לשנות אופי של בן אדם
אני יכולה להציע לך להסתכל על דברים בצורה שונה ונקודת מבט אחרת,ולא להיות "ילדה קטנה"
ואם הוא לא רוצה אותך שילך,יגיע מישהו יותר טוב מימנו
לא. ממש לא.
תתעלמי ממנו
אל תנסי להשתנות כי מישהו אמר לך. תתבגרי בקצב שלך
שואל השאלה:
אני לא עושה את זה כי הוא אמר לי, אני עושה את זה בכללי כי חשוב לי לעבור את השינוי הזה ואם אני אגיד לעצמי שזה בשבילי אז אני אדחה את זה כל הזמן
אם אני אומרת לעצמי שזה בשביל להראות לו שהתבגרתי זה נותן לי מסגרת כלשהי ומוטיבצייה לעשות את זה כאן ועכשיו

השאלה שלי היא איך לעשות את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אומרת שזה צריך להיות בבום אחד, הכוונה היא להתחיל בתהליך הזה של ההתבגרות מה אני צריכה לעשות?
אנונימית
את לא צריכה לעשות כלום. אדם מתבגר בלי שהוא שם לב בכלל שהוא מתבגר. ככה זה צריך להיות. החוויות שאת חווה בחיים משנות אותך. וככה זה אמור להיות אצלך.
שואל השאלה:
אז למה הוא מתכוון שהוא אומר שאני לא מספיק בוגרת
אנונימית
הוא חושב שאת לא בוגרת. שיחשוב מה שבא לו. בסוף כולם מתבגרים. אולי את לא בוגרת בשבילו... אבל בשביל הגיל שלך את מאוד בוגרת