11 תשובות
ניקת?
איך ?!?!!?!!
תנסי לנקות את זה מהר עם נייר סופג...
שואל השאלה:
פאק ניקיתי עם מגבון ואז נייר סופג
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה מה את שואלת אותנו אני מבקשת עזרה כי יש אנשים שאולי יודעים ויכולים לעזור לי
אנונימית
זה לא יתקלקל זה יעבוד.
גם לי נשבר על המחשב שלי ביצה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא טבעונית ואני רציתי לצייר על הביתה זה הכל
אנונימית
שואל השאלה:
וניקית עם מגבון?
אנונימית
מה אתם סטלנים מה הולך אתכם
אוי! תנקי עם נייר ומגבון אולי.. אממ ותבקשי ממנה סליחה
תבדקי אם הוא עובד מה את שואלת אותנו.
תנקי את זה טוב, זה סלמונלה ומלא חיידקים, ואם המחשב עובד, אז יופי, אם לא אז תצטרכי לספר.
שואל השאלה:
כן
אנונימית