9 תשובות
אין כלכך מה לעשות
לנסות לישון
במידה ולא תצליחי תקומי לעבוד והכל
את בטח תהיי גמורה בערב ופשוט תלכי לישון ישר שתחזרי לבית שינה טובה
לנסות לישון
במידה ולא תצליחי תקומי לעבוד והכל
את בטח תהיי גמורה בערב ופשוט תלכי לישון ישר שתחזרי לבית שינה טובה
תנשמי ותרגעי. את תהיי בסדר גמור מחר אל תדאגי תנסי לשכב ברוגע בלי לזוז תנקי את הראש ותרגעי הכי חשוב שתהיי רגועה
בהצלחה!
בהצלחה!
שואל השאלה:
אני אמורה לעבוד קשה מחר ואני מפחדת שאתמוטט או שלא ארגיש טוב אני לחוצה ובגלל זה אני לא נרדמת
אני אמורה לעבוד קשה מחר ואני מפחדת שאתמוטט או שלא ארגיש טוב אני לחוצה ובגלל זה אני לא נרדמת
אנונימית
אהלן מאמוש , קודם כל ממש מבינה אותך גם לי לפעמים יש קצת קושי לישון , יכול להיות שאת לא מצליחה להירדם בגלל מחשבות שצפות לך והם לא נותנות לך לישון, אם זה בגלל המחשבות תנסי לנשום עמוק ולהירגע וכמה שפחות לחשוב ובנוסף אני מציעה לשתות כוס חלב זה עוזר להירדם מניסיון .
מקווה שתצליחי לישון לילה טוב ❤
מקווה שתצליחי לישון לילה טוב ❤
שואל השאלה:
הבעיה היא ש ב 4 ועשרים אני כבר צריכה לקום וזה עוד יותר מייאש אותי אני לא יודעת מה לעשות
הבעיה היא ש ב 4 ועשרים אני כבר צריכה לקום וזה עוד יותר מייאש אותי אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
זה כבר שבוע שני ברצף שזה קורה לי שבוע שעבר לא הלכתי לעבודה בגלל זה ועכשיו אין מצב שאני לא אלך כי יכעסו עלי מה אני עושה?
זה כבר שבוע שני ברצף שזה קורה לי שבוע שעבר לא הלכתי לעבודה בגלל זה ועכשיו אין מצב שאני לא אלך כי יכעסו עלי מה אני עושה?
אנונימית
להירגע. תנשמי עמוק ותגידי לעצמך שהכל יהיה בסדר.
תחזרי על זה כמה פעמים
בהצלחה! (-:
תחזרי על זה כמה פעמים
בהצלחה! (-:
שואל השאלה:
זה לא עוזר אני מיואשת ובוכה מפחדת ממחר ולא יודעת מה לעשות אין לי כוח כבר באמת
זה לא עוזר אני מיואשת ובוכה מפחדת ממחר ולא יודעת מה לעשות אין לי כוח כבר באמת
אנונימית
שואל השאלה:
אני עובדת בעבודה פיזית במפעל וכבר קרה לי כמה פעמים שלא הרגשתי טוב וכמעט התעלפתי בקו שאני עובדת בו מחר אז אני מפחדת שזה יקרה לי גם מחר כי לא ישנתי וגם התחיל לכאוב לי הראש
אני עובדת בעבודה פיזית במפעל וכבר קרה לי כמה פעמים שלא הרגשתי טוב וכמעט התעלפתי בקו שאני עובדת בו מחר אז אני מפחדת שזה יקרה לי גם מחר כי לא ישנתי וגם התחיל לכאוב לי הראש
אנונימית
באותו הנושא: