התחברות
הרשמה
זה מוזר שאני ממש אוהבת את הריח של הבושם של בנים . אפילו יותר מבושם של בנות אני יכולה לשים אותו או יהיה מוזר?
14 בפברואר 2021, 18:42
בשמים
2 תשובות
לא מוזר, הגיוני סך הכל. שימי אם את רוצה
P
Pretzel logic
זה לא מוזר גם לפי דעתי זה יותר נעים מבשמים של נשים
H
Heyl
באותו הנושא:
זה מוזר שאני אוהבת את הריח של המחזור שלי?
האקס שלי קנה לי בושם כשהיינו ביחד החבאתי בארון אבל אני אוהבת את הריח מה לעשות??
רק לי יש טעם מוזר בריח אני אוהבת ריח של דלק איזה ריח אתם אוהבים?
מ1-10 כמה זה מוזר שאני אוהבת להריח את האצבעות שלי?
זה מוזר אם אני אוהבת ריח בחנות נעליים ואני אוהבת לקחת את הנעל ולהריח אותה מבפנים?
מוזרה שאני ממש אוהבת את הריח של הכלבה שלי
עד כמה זה מוזר שאני אוהבת את הריח גוף של חבר שלי?
הייתם שמים בושם אם כולם היו אוהבים את הריח שלו ורק אתם שונאים? או בושם שאף אחד לא אוהב את הריח שלו חוץ מכם?
מי פה אוהב להריח בשמים הדיוטי פרי וגם אוהב לקנות בשמים שם
אם הוא אמר שיש לבושם שלי ריח טוב כיאלו הוא אהב את הריח של הבושם שלי הוא אוהב אותי?
מוזר שאני אוהבת להריח את התחתונים שלי לפני שאני שמה בכביסה?