8 תשובות
האמת שזה די מצחיק
חחח האמת זה הצחיק אותי
אבל זה לא מצחיק
תכתבי לו שלח (משהו לא עולה לי לראש) זה לעבודה בבית ספר
אבל תחשבי על משהו טובב
תכתבי לו שלח (משהו לא עולה לי לראש) זה לעבודה בבית ספר
אבל תחשבי על משהו טובב
שואל השאלה:
אתם לא עוזרים
אתם לא עוזרים
אנונימית
היי אני כן עזרתי
שואל השאלה:
אני תריכה משהו ממש טוב..
אני תריכה משהו ממש טוב..
אנונימית
או שלחי לו אני לא אוהבת לעזור
שולחת בטוח אתה מקבל 100 וואי זה גרוע שלי אופס
באותו הנושא: