6 תשובות
לחשוב שהכל לטובה ושזה לא הכל בחיים ויהיה עוד התאהבויות כאלה ושוקולד
אולי למחוק את כל התמונות והזיכרונות, לזרוק דברים שמזכירים אותם. ולהתעסק בדברים אחרים שעושים טוב:)
לשכוח ובעיקר למחוק תמונות וזיכרונות ממנו
לתת לזמן לעשות את שלו, רוב הדברים המשותפים לכם יעלה אותה ישר וזה יכאב, אבל להתרחק מזה או לשכוח/למחוק לא מה שיעזור לדעתי.
פשוט לתת לזמן לגרום לכאב והגעגוע לדאוך.
פשוט לתת לזמן לגרום לכאב והגעגוע לדאוך.
גם אני אחרי פרידה ואני יכולה להגיד לך שבחיים לא חשבתי שאני ארגיש ככה אני מרגישה יותר טוב פשוט אולי במקרה שלי זה אחרת אבל תנסה לראות את הטוב ושזה היה עוד צעד קטן לאהבה אמיתית כל דבר קטן מחשל ויוצאים עם דברים לפעם הבאה...
וכמו שאמרתי הכל זמני.אני מבטיחה שזה עובר אפילו בלי שמרגישים מניסיון
וכמו שאמרתי הכל זמני.אני מבטיחה שזה עובר אפילו בלי שמרגישים מניסיון
אנונימית
סטוצים
אנונימית
באותו הנושא: