10 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי זה לא עבד אז פתחתי חשבון חדש אוף נאבדו כל הפרחים ):
כנראה שזה בגלל האינטרנט, כי גם לי לפעמים זה קורה.
אם לא זכרת את הסיסמה, למה לא עשית ''שכחתי סיסמה'' וזה היה מכניס אותך בדרך אחרת.
שואל השאלה:
עשיתי שכחתי סיסמה אבל זה לא עבד גם
אתה יודע שברגע שהמערכת תגלה שפתחת חשבון נוסף היא תחסום אותך לצמיתות מהאתר?
רק רוצה להביא לתשומת לבך
עמית כהן - אני מכירה 2 בנות שלא זכרו את הסיסמה למשתמש הקודם שלהן אז הן פתחו משתמש חדש, הן כתבו את זה בביו שלהן ולא נחסמו
כנראה שהמערכת לא גילתה עליהן, כי ידוע שהמערכת חוסמת על דברים כאלה
אני חושבת שהיא חוסמת רק אם המשתמש נחסם לצמיתות בגלל שהוא עבר על החוקים
אבל אם זה בגלל שהם שכחו את הסיסמה זה ממש טיפשי לחסום לצמיתות בגלל זה
אז אני לא חושבת שחוסמים
יכול להיות שאת צודקת ויכול להיות שלא

השאלה היא אם כדאי לקחת את הסיכון
שואל השאלה:
או מה
שואל השאלה:
לא הבנתי