5 תשובות
לא ושאר האתיופים מגזימים ממש לרוב אף שוטר לא עוצר אתיופי סתם הם משחקים אותה גברים ואז מתחרבנים
אנונימי
כן
אותי לא אבל את אח שלי עצרו כמה פעמים וגם אתה אבא שלי. אולי זה קורה להם יותר כי אנחנו במקום שאין בו הרבה שחורים/אתיופים.
אנונימית
לא
לא
באותו הנושא: