6 תשובות
וואי וואי איזה חור תחת בהצלחה כפרה הייתי שם פעם אחת ואני לא חוזרת לשם יותר בחיים אבל תהיה אופטימי כן:)
כן.. בניינים חדשים ולבנים, מלא הרים מסביב. קצת קריר שם..
יש שכונות של דתיים ויש של חלוניים אני לא כל כך מכירה עד כדי כך פשוט לאבא שלי יש שם דירה אבל מקום נחמד סך הכל יש גם קניון
אני, חברות שלי גרות של
ראיתי סרטון עליה בטיקטוק
מוכר לי
באותו הנושא: