8 תשובות
את צריכה רק במעבדה אין עוד דרך
אפשר דרך האייטונס, אבל אני די בטוחה שזה מוחק את כל מה שיש על האייפד. תחפשי ביוטיוב מדריכים
שואל השאלה:
זה פשוט מבאס מי יתן לי עכשיו כסף..? טוב נצטרף להשתמש בכוחות השכנוע שלי
זה פשוט מבאס מי יתן לי עכשיו כסף..? טוב נצטרף להשתמש בכוחות השכנוע שלי
אין דרך לעשות את זה בלי למחוק את כל הנתונים שעל המכשיר.
את צריכה בחנות טלפונים אין עוד דרך לשחזר
שואל השאלה:
אה נו זה מצוין גם ככה לא ידענו איך לתפעל את האייפד כי בזמנו לא הבנו מה זה אפל איי די אז לא היה שם גם ככה שום דבר ואז זה פשוט ננעל
איך פותחים אותו רק?
אה נו זה מצוין גם ככה לא ידענו איך לתפעל את האייפד כי בזמנו לא הבנו מה זה אפל איי די אז לא היה שם גם ככה שום דבר ואז זה פשוט ננעל
איך פותחים אותו רק?
קרה לי עשו לי איפוס אני לא כלכך יודעת איך אבל עשו את זה דרך מחשב
והכל נמחק אבל לפחות עכשיו הוא בסדר :)
והכל נמחק אבל לפחות עכשיו הוא בסדר :)
את יכולה רק במעבדה או משו כזה אין דרך אחרת לפרוץ אייפון
אנונימית
באותו הנושא: