22 תשובות
כן
למה לא
כן!כיף לאכול גלידה בחורף(:
בט
אתמול הייתי בתל אביב אכלתי גלידה בנמל
הכי כיף
לגלידה אין זמן אכילה אפשר לאכול מתי שבא לך
לגלידה אין עונה אפשר לאכול גם בחורף וגם בקיץ
אנונימית
בוודאי
כמובן
ברור גלידה זה תמיד לגיטימי גם אם היה -20 הייתי אוכלת גלידה
בוודאי
כן, האמת שלא משנה עד כמה קר בחוץ אף פעם לא הייתי שותה משהו חם.
.xo
כן.
כן!!!!!!!!
הכי לגיטימי שיש!! גלידה זהו מאכל רב עונתי. טעים. מדהים. מוש(לם).
כן!! ואם את מזמינה דרך וולט ( יש שם את גולדה ובכללי גלידריות) אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.
אנונימי
כן עכשיו אכלתי גלידה