3 תשובות
להרים את הראש ולהיות גאה במי שאת.
אל תשימי עליהם ז*ן, שטעויות העבר ישארו בעבר.
אל תשימי עליהם ז*ן, שטעויות העבר ישארו בעבר.
על כל דבר שאומרים לך תגידי מסכים עד שהם עוזבים אותך בשקט!
פשוט תתעלמי, אני יודע שזה לא פשוט אבל זה הפתרון הכי טוב ויעיל. אם הם סתם אנשים בשבילך אז הכי טוב זה פשוט להתרחק מהם
באותו הנושא: