4 תשובות
לא לכתוב כלום עזבי אותך
תדברי איתה על זה
אל תכתבי לה אפילו
תתרחקי ותעלי סטורי אפילו עם בנות אחרות ותרשמו בסטיז שתראה מה היא הפסידה
תתרחקי ותעלי סטורי אפילו עם בנות אחרות ותרשמו בסטיז שתראה מה היא הפסידה
זה רק סימן שהיית צריכה לעזוב אותה מזמן אם היא מתנהגת ככה
את לא תהיי מסכנה בתעשייה תמצאי המון המון חברות היא פשוט חלק חולף בחיים שלך חברים באים והולכים ואלה שנשארים הם האמיתיים.
את לא תהיי מסכנה בתעשייה תמצאי המון המון חברות היא פשוט חלק חולף בחיים שלך חברים באים והולכים ואלה שנשארים הם האמיתיים.
באותו הנושא: