9 תשובות
איזה הזיה.
הטלפון הראשון שלי היה בכיתה ד
קיבלתי את הטלפון הראשון שלי בכיתה ב
כן גם שלי וזה גם לא בסדר פאקינג כיתה א מה טלפון
אנונימית
כן מוזר

בברכה, לחם פיט.
הטלפון שלי היה בסוף כיתה ו..
כן זה גם לא טוב, הם גודלים לדור חרא וחינוך לא טוב ככה
ממש הזוי
גם אני קיבלתי את הטלפון הראשון שלי בכיתה ה כשהייתי בת 10
שואל השאלה:
אפילו האינטרנט במחשב הרס לי את הילדות וחשף אותי לדברים הרבה לפני הרבה זמן אז אני לא מדמיינת מה זה להיות עם טלפון פרטי בגיל כזה
אנונימית
אני זוכרת שהייתי לוקחת את הטלפון של אח שלי כשהייתי מחכה לו שייקח אותי הביתה רק בגלל שלא היה לי טלפון והייתי צריכה להודיע להורים שלי שאני בסדר...