7 תשובות
לא.
לא אל תדאגי
הכל בסדר המון ילדים בחדר עם אחים שלהם.. אין לך במה להתבייש
תהיי גאה בזה שאתן עדיין מסתדרות טוב מספיק ביחד כדי שלא יפריע לכן להיות באותו חדר
לא אל תדאגי זה לא מביך בכלל יש מלא בנות שישנות בחדר של אחותם
אין לך מה להתבייש..
רוב החברות שלי בחדר עם אחיות שלהן , זה סבבה לגמריי וממש לא צריך להתבייש לזה
אפילו לא שמים לב בדרכ