4 תשובות
שואל השאלה:
ובבקשה תגידו שזה ילדותי כי זה פשוט נותן הרגשה רעה ..
אל תיקחי אנשים ללב, זה רק יזיק לך.
תקשיבי באמת שאל תקחי אנשים כאן כל כך ברצינות. אני רק מעבירה כאן את הזמן שלי, ואם אני מצליחה לעזור לאנשים אז למה לא להיות כאן בעצם :)
באמת שאין לך ממה להיעלב.
הכל בסדר, בגלל שזה באינטרנט וגם אנונימי אז יש כאלה שנוטים קצת להתבלבל ולחשוב שפה הכל מותר.