7 תשובות
כן קוראים לזה חרדה חברתית
אנונימית
שואל השאלה:
מגניב זאת לא השאלה
מגניב זאת לא השאלה
אנונימית
אמרתי שכן, תלמדי לקרוא (:
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר סליחה פשוט ציפיתי שאנשים יותר יספרו על איך הם מרגישים ולא שמתי לב
בסדר סליחה פשוט ציפיתי שאנשים יותר יספרו על איך הם מרגישים ולא שמתי לב
אנונימית
שואל השאלה:
סתם בשביל לפרט יותר האמת שהגבתי ככה כי קצת הרגיש לי רע לקרוא שמישהו אומר שזה מה שזה (גם אם זה אולי זה) כי בעיקרון הדבר הזה מאחוריי ופשוט מה שקרה זה שהרגשתי יותר לחוצה מהרגיל. אולי כי הרבה זמן כבר לא היה מצב כזה
סתם בשביל לפרט יותר האמת שהגבתי ככה כי קצת הרגיש לי רע לקרוא שמישהו אומר שזה מה שזה (גם אם זה אולי זה) כי בעיקרון הדבר הזה מאחוריי ופשוט מה שקרה זה שהרגשתי יותר לחוצה מהרגיל. אולי כי הרבה זמן כבר לא היה מצב כזה
אנונימית
תקשיבי גם לי יש חרדה חברתית וסורי אם זה גרם לך להרגיש רע, וכנראה שאולי זה עוד לא לגמרי מאחורייך ואת עדיין צריכה לעבוד על זה, את לא לבד בזה (:
אנונימית
שואל השאלה:
כן צודקת שיש עוד על מה לעבוד
אני חושבת שהחרדה החברתית שלי מתגברת בימים כאלה שאני בכללי מרגישה פחות טוב לגבי עצמי (אז זה מגיע ביחד, ביום שאני מרגישה טוב זה לגמרי שונה)
כן צודקת שיש עוד על מה לעבוד
אני חושבת שהחרדה החברתית שלי מתגברת בימים כאלה שאני בכללי מרגישה פחות טוב לגבי עצמי (אז זה מגיע ביחד, ביום שאני מרגישה טוב זה לגמרי שונה)
אנונימית
באותו הנושא: