7 תשובות
עד כמה את לא מרגישה טוב? את חושבת שכדור יעזור או שאת צריכה גם לנוח??
שואל השאלה:
אני מרגישה ממש לא טוב. אני חייבת לנוח
אנונימית
אז תגידי לה שאת לא יכולה . שאת לא מרגישה טוב בכלל ותגידי לה
אם את לא רוצה שאני יתעלף בתוך (מקום העבודה) ותצטרכי לטפל בי גם ואולי להזמין לי אמבולנס זו אחריות שלך. אני חולה . אני מרגישה לא טוב ואני צריכה לנוח תמצאי מישהו אחר .
הבריאות שלך זה לפני הכל!!
שואל השאלה:
היא יכולה לפטר אותי על זה?
אנונימית
לא . את לא מרגישה טוב! וזה בסדר גמור אם יום אחד לא תבואי העסק לא יקרוס . את חולה את נשארת בבית . ואם תלכי את יכולה גם להחמיר את המצב של עצמך
שואל השאלה:
פשוט הבעיה שהיא שאני כבר ביטלתי כמה משמרות לפני כן... אבל הסיבות שלי היו יוצדקות
אנונימית
זה לא משנה . את חולה את נשארת בבית .