7 תשובות
עד כמה את לא מרגישה טוב? את חושבת שכדור יעזור או שאת צריכה גם לנוח??
שואל השאלה:
אני מרגישה ממש לא טוב. אני חייבת לנוח
אני מרגישה ממש לא טוב. אני חייבת לנוח
אנונימית
אז תגידי לה שאת לא יכולה . שאת לא מרגישה טוב בכלל ותגידי לה
אם את לא רוצה שאני יתעלף בתוך (מקום העבודה) ותצטרכי לטפל בי גם ואולי להזמין לי אמבולנס זו אחריות שלך. אני חולה . אני מרגישה לא טוב ואני צריכה לנוח תמצאי מישהו אחר .
הבריאות שלך זה לפני הכל!!
אם את לא רוצה שאני יתעלף בתוך (מקום העבודה) ותצטרכי לטפל בי גם ואולי להזמין לי אמבולנס זו אחריות שלך. אני חולה . אני מרגישה לא טוב ואני צריכה לנוח תמצאי מישהו אחר .
הבריאות שלך זה לפני הכל!!
שואל השאלה:
היא יכולה לפטר אותי על זה?
היא יכולה לפטר אותי על זה?
אנונימית
לא . את לא מרגישה טוב! וזה בסדר גמור אם יום אחד לא תבואי העסק לא יקרוס . את חולה את נשארת בבית . ואם תלכי את יכולה גם להחמיר את המצב של עצמך
שואל השאלה:
פשוט הבעיה שהיא שאני כבר ביטלתי כמה משמרות לפני כן... אבל הסיבות שלי היו יוצדקות
פשוט הבעיה שהיא שאני כבר ביטלתי כמה משמרות לפני כן... אבל הסיבות שלי היו יוצדקות
אנונימית
זה לא משנה . את חולה את נשארת בבית .
באותו הנושא: