6 תשובות
זאת אומרת אישה שמרביצה לגבר? או חברים שעושים wwe?
כי כשזה מגיע לגברים לאף אחד לא אכפת וכל הפמיניסטיות פתאום שותקות
שואל השאלה:
מדברים איתנו בכיתה על אלימות בנשים ושצריכים להרים את המודעות, אך למה לא עושים זאת גם לגברים? זה שוביניזם מצד הבית ספר.
אנונימי
זה ממש לא מהווה צחוק וזלזול. פשוט יש פמיניזם רגיל ויש פמיניזם קיצוני
זה משהו שהוא פחות שכיח מאלימות נגד נשים, וגם בדרך כלל האישה לא באמת יכולה לפגוע בבעלה וגם לא עושה את זה..
חוץ מזה, הנשים הם אלה שנלחמו על שיוויון בשביל עצמם, עכשיו תורכם לעשות מהפכה בעולם הנורא הזה שנקרא "גבריות"
אנחנו לא צריכות לעשות הכל בשבילכם
ואני באמת מאמינה שצריך להיות שינוי ביחס כלפי גברחם
אנונימית
סיראסלי? זה מה שאתם חושבים? שלאף אחד לא אכפת מגברים ושפמיניסטיות הן שוויניסטיות לטובת נשים.

אלימות היא מגונה ומזעזעת בכל שלב כמו שלא אתן לאמא להכות את הילד שלה לא אתן לאישה להכות את בעלה (והיה סיפור לדוגמא עם ג'וני דפ או מישהו?)... מצחיק? חח אפשר לצחוק על הכל בהומור שחור אבל כל אחד והגבולות שלו...

אני בתור פמיניסטית רוצה שיוויון זכויות והזדמנויות חברתי וכלכלי כי אני לא רואה שום סיבה שלא יהיה.

ואגב אף אחד לא פגע בי בינתיים ממש וחס ושלום שלא יהיה, זה לא בא מהיותי פחות ממישהו.

ואני יודעת שיש בעולם מליוני נשים שסובלות ויסבלו בגלל שאין שוויון.

יש גם גברים שיסבלו אבל לא בגלל אותן נסיבות :)